Ç’po heqin gazetarët nga konflikti SHBA-Kinë

Kina do të marrë masa hakmarrëse nëse të gjithë gazetarët kinezë me qendër në Shtetet e Bashkuara detyrohen të largohen nga vendi, përfshirë gazetarët amerikanë në Hong Kong, tha të martën kryeredaktori i Global Times, Hu Xijin.

“Duke pasur parasysh që pala amerikane nuk ka rinovuar vizat për gazetarët kinezë, pala kineze ka përgatitur për skenarin e rastit më të keq që të gjithë gazetarët kinezë duhet të largohen nga SHBA”, tha Hu në një deklaratë në Twitter.

“Nëse ky do të jetë rasti, pala kineze do të marrë hak, duke përfshirë gazetarët amerikanë me qendër në Hong Kong.”

Gazeta Global Times boton gazetën zyrtare të Partisë Komuniste në pushtet – Kineze.

Marrëdhëniet midis Kinës dhe Shteteve të Bashkuara po bëhen gjithnjë e më të akullta. Ka shumë çështje të diskutueshme që diskutohen nga të dy fuqitë botërore: nga tregtia dhe teknologjia, ligji i ri kinez për Hong Kongun, deri në virusin e koronës.

Në fillim të vitit, Kina revokoi akreditimet e gazetarëve të American Wall Street Journal dhe i urdhëroi ata të largoheshin për shkak të titullit që bordi redaktues i asaj gazete New York i dha një kolone që qeveria kineze e konsideron fyese.

Në titullin e këtij teksti në lidhje me epideminë e virusit, Kina u quajt “pacienti i vërtetë i Azisë”.

“Misione të Huaja”

Revokimi i akreditimit erdhi një ditë pasi qeveria e Presidentit Trump cilësoi pesë media shtetërore kineze në SHBA si “misione të huaja”, duke u kërkuar atyre që të regjistronin punonjës dhe pronë atje.

Kina e vlerësoi atë vendim si të gabuar dhe njoftoi se do t’i përgjigjej.

Në korrik, Kina prezantoi masa të reja për gazetarët amerikanë, këtë herë duke iu referuar katër mediave të pranishme në këtë vend aziatik.

Associated Press (AP) dhe United Press International (UPI), CBS dhe radio NPR u kërkua të paraqisnin një listë të punonjësve të tyre dhe pasurive të patundshme, si dhe raporte për operacionet financiare në Kinë, brenda shtatë ditëve.

Zhao Lijian, një zëdhënës i Ministrisë së jashtme të Kinës, tha se ishte një përgjigje e domosdoshme për “shtypjen e paarsyeshme të qeverisë amerikane ndaj mediave kineze në Shtetet e Bashkuara.”

Qeveria e SHBA ndryshoi më parë statusin e katër mediave shtetërore kineze më 22 qershor, duke i shpallur ata “organe propagandistike të Pekinit”, dhe zyrat e tyre në territorin e SHBA konsiderohen tani “misione të huaja diplomatike”.

Mediat kineze, përfshirë CCTV-në e drejtuar nga shteti dhe Global Times, duhet të raportojnë pranë autoriteteve amerikane mbi punonjësit e tyre dhe pasuritë e paluajtshme.

Kjo masë e SHBA-së është një vazhdim i masave të miratuara tashmë në shkurt për pesë media të tjera kineze. /tesheshi.com/

data-full-width-responsive="true">

PËRGJIGJU

Ju lutemi shkruani komentin tuaj!
Ju lutem shkruani emrin tuaj këtu